Rushly's Own'Z

Saturday 30 April 2011

Ayat Jiwang 30/4/2011

Setelah sekian lama ku menunggu,
Kini ku telah menemui dirimu,
Alangkah syukurnya aku apabila dapat bertemu dgnmu,
Dulu aku tidak yakin hendak meluahkan isi hatiku,
Kini aku yakin,
Dan ingin berterus terang bahawa,
Aku Sangat Menyintai Dirimu !
=====================================
Ku dengar ada orang sebut namamu,
Tapi bila Ku paling ke belakang,
Ku sedar Ku sendirian ketika itu,
Kemudian Ku sedar itu adalah isi hatiku,
MemberitahuKu yang Aku Rindu PadaMu !
=====================================
Cinta???
Amat mahal takrifnya,
Itulah yang difitrahkan oleh,
Allah S.W.T kepada hambanya,
Cinta tertulis pada perkataan,
Tetapi gagal dilihat pada zahirnya,
Kerana cinta adalah tanggungjawab,
Dimana wujudnya kesetiaan,
Dan kejujuran di dalamnya,

Ingat pada yang satu,
Jujur pada yang merindu,
Dan rindulah pada yang menyayangimu,

Cinta takkan dapat,
Kalau tiada siapa yang memberi,
Tapi kalau mencari cinta,
Biarlah pada yang sudi,
Bukan pada yang simpati,
Kalau memberi,
Biarlah pada yang baik hati,
Bukan pada insan yang tidak berbudi,
Itulah cinta sejati !
====================================

Ideas From Rushly™

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...