Rushly's Own'Z

Saturday 23 April 2011

Ayat Jiwang 24/4/2011

Setelah lama berkenalan,
Sudah mula hatiku terdetik menyintaimu,
Aku akan jujur kepadamu tentang perasaanku,
Selepas aku berfikir selama 30 minit
Satu ayat cinta kulafazkan
Sejak waktu itu
Ku berharap kau dapat menyintaiku
===============================
Sesekali ku melihat raut wajahmu,
Terkhayal diriku melihat kamu,
Perasaan Cinta dalam hatiku mula memanggil dirimu,
Dalam ku leka berkhayal,
Hatiku tersentak perasaan rindu,
Aku seperti tidak dapat bernafas apabila ketiadaanmu,
Aku sanggup lakukan apa saja untuk dapatkan kamu.
Aku cinta kamu !
===============================
Kau bagaikan udara,
Yang membantu aku untuk hidup di atas dunia,
Tanpamu aku lemah,
Pasti aku tak berdaya,
Kerna kau adalah CINTAKU..
===============================

Ideas From Rushly

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...