Rushly's Own'Z

Wednesday, 30 November 2011

Welcome December !

Assalamualaikum,


So, kita dah berhijrah ke bulan December. Sy pun nak hijrah la jgak dari perangai bagainye.. But dr segi hati, i won't change my feeling on someone.. As korang taw, dia je la dlm aty sy.. Kalau korg tataw pon, ley baca kt old post.. :)


That all lah .. Welcome December !!
Hope this end of the year, everybody will be better than before. Atoyai

Monday, 14 November 2011

Hurm... *_*"

Assalamualaikum...
Rindu la at dia... Tp, dia ta rindu at itew... :(
Dia rindu at kwn itew.. :'(
Sedihnye... 


Da la, tu jew.. Rindu dia sangat2 !!!!!

Sunday, 13 November 2011

Gambar dia out with member dia..

Assalamualaikum,
Salam sejahtera,

Today post was about her..
Gambar dy jew..
Member dia tayah la...
Hurm..

Insan yang selama ni ku rindu.. ^^
:'(

Tuesday, 1 November 2011

Perlu ke ?

Assalamualaikum,


Perlu ke cakap semua salah kamu ?
Kite tak cakap semua salah kamu.
:)


Dah la tu.. Meyh kite pelox sikit.. Dah ye... Cayunk kamu !!
Tak perlu lakukan ni kalau kamu rasa malas nak layan kite dah... Kite taw pangai kamu..


Dah ek ? Hoho...


Salam Sayang,
RUSHLYA

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...