Rushly's Own'Z

Thursday 2 June 2011

Nurul Jannah (2009 - 20--)

Tahun 2009 : Saya bersama Ibu kandung saya dan Ayah tiri saya. Adik Tiri 2 orang. Termasok saya 3 orang..
Tempat : Kg. Pengkalan Gate Lahat Timur
Peristiwa : 
  • Berkenalan dengan 3 orang gadis cute.. Nurul Jannah , Norazatul Azwa , dan Izzianti Syafiqah
  • Jatuh hati pada Azwa dan Izzianti
  • Bersama Azwa (walaupon tak lama)
Sekarang Azwa dan Izzianti saya jarang contact. Tinggal saya dengan Jannah !

Jannah :
  • Tak lupa pada kawan
  • Rapat dalam komunikasi walaupun tak dapat jumpe
  • Sentiasa buat saya senyum
  • Selalu teman saya kat Facebook
  • Jatuh hati kt Jannah.( dh lama dh ske.. but mlas na kasi tw. dia ad bf dh.. ap sy ksh.. yg p'tng sy ttp sygkn dia..)
Dah lama tak bersua muka... Rindu Jannah ! ! Tengok gmbr pun boleh la...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...